Ważne rozmowy na mniej poważnie z Fundacją Biedronki

01.06.2021
Po co są marzenia? Co to znaczy dobrze żyć? Jak sobie radzić ze strachem? Po co zmieniać świat? To tylko kilka pytań, na które odpowiedź starała się znaleźć nasza Fundacja w ramach prowadzonej w maju i czerwcu kampanii, pokazującej, jak ważne są kontakty międzypokoleniowe.

Po spocie, który można było oglądać w na przełomie maja i kwietnia w telewizji, tym razem Fundacja połączyła dzieci i dojrzałe osoby dorosłe, żeby spróbować odpowiedzieć na pewne kwestie, które trapią ludzkość od zarania dziejów: jak żyć z sensem, jak być z kimś blisko, jak zmieniać świat, jak pokonać strach, po co są marzenia, czy wreszcie jak osiągnąć święty spokój.

Co wyszło z tego doboru różnych doświadczeń? Czasem odpowiedzi, które dziwią maluchy, czasem odpowiedzi, które szeroko otwierają oczy seniorom, a prawie zawsze zabawne dialogi, które niosą w lekki sposób głębszy przekaz.

Fundacja opublikowała swój pierwszy spot w Międzynarodowy Dzień Solidarności Międzypokoleniowej, a Ważne Rozmowy zaczęła promować w Dzień Dziecka.

- W ten sposób chcemy pokazać, że kiedy dzieci i seniorzy spędzają ze sobą czas, jest to doświadczenie ciekawe i wartościowe dla obu stron. Dlatego tak ważne jest, by mogli spotykać się na co dzień, a nie tylko od święta. To apel przede wszystkim do tych z nas, którzy są rodzicami, byśmy dali naszym dzieciom szanse na ich własne ważne rozmowy - mówi Katarzyna Scheer, prezeska Fundacji Biedronki.

Zapraszamy na kanał YT Fundacji Biedronki, aby przekonać się ile można się wzajemnie nauczyć będąc aktywnie razem i łącząc pokolenia.

Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania serwisu

Analizy i ocena wydajności

Reklamowe pliki cookie

zapisz