Spotkanie prasowe Caritas Polska

20.10.2023
Mieliśmy przyjemność wziąć udział w spotkaniu prasowym Caritas Polska „Biznes i organizacje charytatywne. Dlaczego warto współpracować?”, podczas którego dyskutowaliśmy o sposobach wsparcia organizacji pozarządowych i biznesowych partnerstwach.

Cieszymy się, że w naszym programie „Na codzienne zakupy", prowadzonym wspólnie z Caritas, udaje się dotrzeć do aż 11 000 potrzebujących seniorów, którzy wspierani są kartą na zakupy do sklepów Biedronka. Jest to przykład modelowej współpracy przy programach społecznych.

- Program „Na codzienne zakupy” realizujemy z Caritas Polska i 42 diecezjalnymi Caritas. 11 tys. seniorów otrzymuje stałe wsparcie w formie karty, którą można płacić za zakupy w sklepach Biedronka. W 2023 r. program ma wartość prawie 21 mln złotych. Dlaczego współpracujemy z Caritas? Myślę, że na pierwszym miejscu to jest kwestia wspólnych wartości, które motywują nas do działania. Druga rzecz to skala - Caritas ma struktury, które pozwalają dotrzeć do szerokiego grona potrzebujących. Ogromne znaczenie ma także wzajemne zrozumienie i zaufanie, którymi bez wątpienia wzajemnie się darzymy. Kiedy dwie duże organizacje łączą siły, efektem są działania, które wpływają na życie tysięcy osób - tłumaczyła podczas konferencji Katarzyna Scheer, prezeska Fundacji Biedronki.

W spotkaniu prasowym wzięli udział również: Ludwik Kotecki (Członek Rady Polityki Pieniężnej), Aleksandra Robaszkiewicz (Dyrektor Marketingu i CSR Lidl Polska), Justyna Szafraniec (Head of Communications Generali Poland).

Relację z wydarzenia można zobaczyć tutaj:
https://caritas.pl/blog/2023/10/19/biznes-i-organizacje-charytatywne-dlaczego-warto-wspolpracowac/

Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania serwisu

Analizy i ocena wydajności

Reklamowe pliki cookie

zapisz